Katse Kala

Katse Kala

5 Συνήθειες που θα σας κάνουν να μάθετε να αγαπάτε τον εαυτό σας

XMGL-00006.tif

Για το λόγο ότι σας αξίζει να αγαπάτε τον εαυτό σας όσο αγαπάτε τους άλλους, μερικές φορές κρίνεται αναγκαΓιαίο για την ευτυχία του ανθρώπου να εκτιμάει τον εαυτό του. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε, το γεγονός ότι όλα ξεκινάνε από τους εαυτούς μας. 5 Βασικά χαρακτηριστικά που μπορείτε να εφαρμόσετε, σαν συνήθειες στην καθημερινή σας ζωή, μπορούν να αλλάξουν στο έπακρο και προς στην θετική κατεύθυνση τη ζωή σας.

  1. Αρνητικές σκέψεις και αντικατάσταση τους
    Βρείτε τις αρνητικές σκέψεις η συναισθήματα που σας διακατέχουν. Πολλές φορές η επιρροή εξωγενών παραγόντων μας επηρεάζει δραματικά στην αντίληψη που έχουμε για τους εαυτούς μας με αποτέλεσμα να σκεφτόμαστε πιο αυστηρά ή επικριτικά απέναντι στον ίδιο μας τον εαυτό. Αυτές οι αιτίες είναι συνήθως ανατροφή από μικρές ηλικίες μέχρι κοινωνικές καταστάσεις, θέματα κουλτούρας αλλά και κοινωνικό-οικονομικής κατάστασης. Στην ουσία θα πρέπει να αντικαθιστούμε τις τοξικές σκέψεις με άλλες πιο λογικές και ενθαρρυντικές για τον εαυτό μας.
  2.  Κάντε τον κόσμο σας ‘μικρότερο’
    Δεν εννοούμε με την κυριολεκτική έννοια αλλά με τη μεταφορική. Πολλές φορές αισθάνεστε την ανάγκη για ανταπόκριση και σημασία από το κοινωνικό σύνολο ή άλλους ανθρώπους που σας απασχολούν, κατά μεγάλο ποσοστό μέσω των social media. Καλό θα ήταν να πάψετε να λαμβάνετε σοβαρά την επιβεβαίωση ‘τρίτων’ για τον εαυτό σας. Εσείς είστε αυτός/ή που κυριαρχεί στον εαυτό του και κανείς άλλος. Στην προκειμένη περίπτωση κάντε ένα ολιγοήμερο διάλειμμα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και σίγουρα θα έχει θετική επίδραση στη συναισθηματική σας σταθερότητα.
  3. Καταγράψτε τα θετικά της ζωής σας
    Ένα σημαντικό ‘τρίκ’ που βάση ερευνών ενδείκνυται να ακολουθείται καθημερινά είναι η καταγραφή των θετικών ‘κομματιών’ της ζωής μας σε συνδυασμό με το να αναγνωρίζουμε ότι έχουμε ως στοιχείο ευγνωμοσύνης. Μπορείτε να γράψετε οτιδήποτε εκτιμάτε, είτε πρόκειται για μικρό ή μεγάλο θέμα, ξεκινήστε με απλά καθημερινά. Άλλωστε τα μικρά πράγματα μας κάνουν ευτυχισμένους, λέγεται.
  4. Δώστε έμφαση στον ύπνο σας
    Ο ύπνος είναι από τις πιο σημαντικές ανάγκες του ανθρώπου. Τουλάχιστον το 1/3 του πληθυσμού δεν ακολουθεί σωστές συνήθειες ύπνου με αποτέλεσμα την ανισορροπία και σε άλλους παράγοντες της σωματικής και ψυχικής υγείας. Προφανώς ο χρόνος ύπνου ποικίλει από ηλικία σε ηλικία, ωστόσο, βάση ιατρικών ερευνών, οφείλετε ως ενήλικες να κοιμάστε τουλάχιστον 7 με 9 ώρες ημερησίως.
  5. Ξεκινήστε μια φυσική δραστηριότητα
    Πολλοί από εσάς θα θεωρήσουν πως θα πρέπει να ακολουθείτε συγκεκριμένο πρόγραμμα και τεχνικές, είτε στο γυμναστήριο είτε σε ανεξάρτητο χώρο, ωστόσο θα πρέπει να δωθεί έμφαση στο κατά πόσο αυτή η δραστηριότητα συμβαδίζει με την επιθυμία σας να την ακολουθήσετε. Καλύτερα λοιπόν να επιλέξετε κάποιο σπορ η είδος άσκησης που να σας ‘γεμίζει’ με όρεξη όταν πρόκειται να το κάνετε και όχι σαν ‘τιμωρία’ η εξαναγκαστικά.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *