Katse Kala

Katse Kala

5 Συμβουλές για διαχείριση αγχωτικών καταστάσεων στην καθημερινότητα μας

Ένα από τα συνηθέστερα φαινόμενα ,το οποίο δυστυχώς έχει ενταθεί με την εμφάνιση της κρίσης τα τελευταία 10 χρόνια ,είναι η εμφάνιση του άγχους ,που ενίοτε κυριεύει την ψυχοσωματική μας κατάσταση και θέτει προσκόμματα για μια ομαλή και υγιή κοινωνική ζωή…Παρακάτω θα αναφέρουμε 5 απλούς τρόπους για ν καταπολεμήσουμε αυτές τις καταστάσεις ,οι οποίες είναι άκρως ψυχοφθόρες και επίπονες ..

● Χαμογελάστε ακόμη και όταν όλα πάνε στραβά και έχετε ένα βουνό να ανεβείτε για να διεκπεραιώσετε μια υποχρέωση σας..Το γέλιο είναι μια μορφή άμυνας απέναντι σε μια ψυχοφθόρα δυσάρεστη ψυχοσωματική κατάσταση ,ακόμη και όταν δεν είναι έμφυτο και πηγαίο. Επίσης μας βοηθά στο να κάνουμε θετικές σκέψεις και να απλουστεύσουμε ένα πρόβλημα που υπό άλλες συνθήκες μοιάζει δυσεπίλυτο..

● Προσπαθήστε να οργανώσετε τις σκέψεις σας για την επίλυση του προβλήματος σας,η επίγνωση της συναισθηματικής σας κατάστασης , καθώς και ο επιμερισμός του προβλήματος ,σε απλούστερες συνιστώσες-μέρη ,θα σας βοηθήσει στην εύρεση μιας αποτελεσματικής και ορθολογικής φόρμουλας για την επίλυση του και την αποβολή του άγχους .

● Αποβάλετε το σύνδρομο της τελειομανίας..Πολλές φορές όταν αναλαμβάνουμε να φέρουμε εις πέρας ένα εγχείρημα ,μας φθείρει αφόρητα η προοπτική του να μην πάει κατ ευχήν έστω και το παραμικρό,γεγονός που έχει ως αποτέλεσμα τον αποπροσανατολισμό μας από την εκπλήρωση του στόχου και του να γίνουμε δέσμιοι ενός κυκεώνα σκέψεων ,κάτι άκρως αρνητικό για την ψυχοσωματική μια αρμονία.

● Εξοικειωθείτε με την ιδέα ότι μπορεί να μη στεφθεί με απόλυτη επιτυχία μια ανειλημμένη υποχρέωση σας..Ένας αποτελεσματικός μηχανισμός άμυνας στην ψυχολογία είναι η πρόβλεψη για μια αρνητική εξέλιξη ενός θέματος που μας αφορά άμεσα,κάτι που έχει ως αποτέλεσμα αφενός τη συνειδητοποίηση της
πραγματικότητας, αφετέρου δεν απογοητευόμαστε λόγω της αποτυχίας ,απεναντίας ατσαλωνόμαστε για την πραγματοποίηση νέας προσπάθειας για την επίτευξη του στόχου..

● Ακούστε την αγαπημένη σας μουσική. Η επίδραση του αγαπημένου σας κομματιού η μιας υπέροχης μελωδίας γενικότερα στην εξάλειψη του άγχους και στην επανάκτηση της ψυχοπνευματικής γαλήνης και ισορροπίας είναι άκρως καταλυτική..

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *