Katse Kala

Katse Kala

4 Σημαντικά λάθη διατροφικών συνηθειών

Ίσως για πολλούς το κόστος διατροφής να παίζει σημαντικό ρόλο σχετικά με τον προγραμματισμό και τις επιλογές φαγητών στη καθημερινότητα, αποφεύγοντας υγιεινά – φρέσκα προιόντα, ωστόσο φαίνεται πως η εξοικονόμηση σε αυτό το τομέα αποβαίνει μοιραία επιλογή με μοναδικό όφελος το χρηματικό παράγοντα. Όσο τα χρόνια περνάνε οι επιπτώσεις λανθασμένων διατροφικών συνηθειών αυξάνονται, παράλληλα με τις αμέτρητες επιλογές για να φάμε εύκολα και σύντομα.

Σύμφωνα με έρευνες και μελέτες του κλάδου της ιατρικής επιστήμης, τουλάχιστον 11 εκατομμύρια άνθρωποι έχουν χάσει τη ζωή τους εξαιτίας αυτού του παράγοντα. Οι πιο συχνές αιτίες είναι συνήθως παθήσεις που αφορούν το καρδιαγγειακό σύστημα, παθήσεις διαβήτη τύπου 2 και ορισμένοι τύποι καρκίνου.

Παρακάτω θα δούμε 4 σημαντικά στοιχεία που πολλοί από εμάς παραλείπουμε στην καθημερινότητα μας, με τις ομάδες ανθρώπων που αντιμετωπίζουν προβλήματα υγείας να κρίνονται ακόμα πιο υπεύθυνες.

Αποφυγή κατανάλωσης ξηρών καρπών. Σίγουρα υπάρχει μεγάλη ποικιλία πάνω σε αυτό το είδος ωστόσο αν εξαιρέσουμε τα άτομα που έχουν αλλεργία, η πλειοψηφία τους κρίνεται εξαιρετικά υγιεινή. Μελέτες δείχνουν πως ακόμη και 21 γραμμάρια κρίνονται κατάλληλα ( επιλεγμένα ) ενώ βάση ανάγκης ενός μέσου ενήλικα είναι μόλις τα 3 γραμμάρια. Αποτελούν πηγή πρωτεινών, βιταμινών & στοιχείων – ινών ωφέλιμα προς τη καρδιά.

Μειωμένη κατανάλωση γάλακτος. Βάση ερευνών παγκοσμίως, καταναλώνουμε μόλις 16% από τη συνισταμένη ημερήσια ποσότητα. Περί των 435 γραμμαρίων θεωρείται η ιδανική ποσότητα για έναν μέσο ενήλικα. Οι γνώμες σχετικά με το θέμα αναφορικά με το γάλα διίστανται ωστόσο η ορθή κατανάλωση του συνδέεται άμεσα με την μείωση του κινδύνου της παχυσαρκίας. Παράλληλα βοηθάει στις μικρότερες ηλικίες μέσω θρεπτικών συστατικών του, κρίνοντας το απαραίτητο. Επίσης η απορρόφηση βιταμίνης D αλλά και η υγεία των οστών είναι αδιαμφισβήτητη.

Ανεπαρκής κατανάλωση προιόντων ολικής αλέσεως. Ένα ίσως αρκετά συχνό που ακούμε από τους ειδικούς είναι η επιλογή αυτών των τροφών. Η κατανάλωση τους συμβάλλει στην υγεία της καρδιάς, τη ρύθμιση του σωματικού βάρους αλλά και τη λειτουργία του πεπτικού συστήματος. Τροφές όπως κριθάρι, τροφές με βρώμη, ψωμί ολικής, μακαρόνια ολικής κ.α.

Κατανάλωση σε μεγάλο βαθμό σε αλμυρές τροφές, ζαχαρώδη ποτά & προ-επεξεργασμένα κρέατα. Η πρώτη κατηγορία συναντάται αρκετά συχνά σε πολλά φαγητά ενώ οι επιπτώσεις του άλατος είναι πολλές. Αλαντικά, αρτοσκευάσματα, πίτσα, σάντουιτς-μπέργκερ, τυριά, σνάκ κτλ. είναι από τα πιο συνηθισμένα στη προτίμηση του κόσμου. Απαιτείται διαχείριση ως προς την κατανάλωση τους και σίγουρα στα υλικά που περιέχονται. Αναφορικά με τα ποτά είναι μια εξίσου συχνή επιλογή πολλών ανθρώπων όπου συναντάται σε αναψυκτικά και αλκοολούχα ποτά.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *