Katse Kala

Katse Kala

10 Μυστικά για απώλεια λίπους

Ένα από τα μείζον ζητήματα σε πολλούς ανθρώπους τις μέρες είναι το λίπος και κατά συνέπεια το σωματικό βάρος, ή αν θέλετε με επιστημονικούς όρους η λεγόμενη σωματική σύσταση. Οι αμέτρητες επιλογές σε φαγητά & γεύματα που μας προσφέρονται συμβάλλουν στο να αμελούμε μια προσεκτική διατροφή που θα συντελούσε στην υγεία του σώματος μας, προτιμώντας εύκολες και σύντομες λύσεις όπως για παράδειγμα τα Fast Food. Ένας ανθρώπινος οργανισμός χρειάζεται όλες τις τροφές ωστόσο υπάρχουν κάποια σεβαστά όρια και κάπου εκεί μερικοί άνθρωποι τα ξεπερνάνε.

Στα πλαίσια της διατήρησης μιας ικανοποιητικής σωματικής σύστασης και γενικότερης υγείας του σώματος μας, δεν θα μπορούσαμε να μην αναφέρουμε την φυσική αγωγή. Είναι οι 2 πιο σημαντικοί παράγοντες που καθορίζουν το σωματικό μας βάρος με ότι αυτό συνεπάγεται. Ένας συνδυασμός στοχευμένης διαχείρισης αυτών των 2 θα διατηρήσει σε φυσιολογικά πλαίσια το σώμα μας και παρακάτω θα δούμε 10 βασικούς τρόπους & μυστικά για να ακολουθήσετε:

Καταναλώστε πολλά υγρά. Παρότι δεν υπάρχει μαγική ιδιότητα ή συστατικό του νερού, η διαδικασία του να πίνουμε νερό μας βοηθάει στην αίσθηση της πείνας και έτσι αισθανόμαστε μειωμένη ανάγκη πρόσληψης τροφής. Επίσης όταν είστε αφυδατωμένοι, καίτε λιγότερες θερμίδες κάτι που δεν θέλετε να συμβαίνει.

Δώστε έμφαση στον ύπνο σας. Εκτός από τα οφέλη του που αποκαθιστούν το σώμα μας έπειτα από το τέλος μιας κουραστικής μέρας, η δράση του βάση ερευνών του Πανεπιστημίου του Σικάγο, συμβάλλει ολοκληρωτικά στο να μην έχουμε υπερβολική ανάγκη για φαγητό. Αυξάνει το μεταβολισμό και έτσι καίτε περισσότερες θερμίδες, ενώ έχει επίδραση στη συσσώρευση λίπους στην κοιλιακή χώρα που είναι συχνό φαινόμενο.

Προσπαθήστε να κινείστε αρκετά. Δυστυχώς αρκετοί άνθρωποι δεν καταφέρνουν να βάλουν στο πρόγραμμα τους αυτή τη δραστηριότητα, ωστόσο αποτελεί σημαντικό πυλώνα.

Αποφύγετε τις υγρές θερμίδες. Μεγάλο ποσοστό καταναλώνει κυρίως σε ποτά ή αναψυκτικά αρκετές θερμίδες που περιέχουν ζάχαρη κ.α. Καλό θα ήταν να μειώσετε δραματικά την κατανάλωση τους.

Σηκώστε βάρη ως μέθοδο άσκησης. Ένας σύντομος και αποτελεσματικός τρόπος είναι το να σηκώνετε βάρη. Εκτός της ενεργοποίησης των μυικών ινών. συντελεί στο να καίτε θερμίδες ακόμη και μετά την άσκηση σε ακόμη υψηλότερο βαθμό.

Δώστε ποικιλία στον τρόπο προπόνησης σας. Μπορείτε με πολλούς τρόπους να προκαλέσετε τον οργανισμό σας να χάσει σωματικό λίπος, μέθοδοι άσκησης όπως η καρδιοαναπνευστική ή προπόνηση αντιστάσεων έχει αποτέλεσμα.

Αποφύγετε συγκεκριμένους τύπους φαγητών κατά κύριο λόγο. Μακαρόνια, ρύζι & ψωμί θα μπορούσαν να αντικατασταθούν με φρούτα και λαχανικά. Με αυτό το τρόπο μπορείτε να τρώτε παραπάνω χωρίς να αυξάνετε το βάρος σας.

Χρησιμοποιήστε απλά μέσα για να ασκηθείτε. Σε περίπτωση που δεν έχετε χρόνο για γυμναστήριο, δεν είναι απαραίτητα ακριβά όργανα και υλικά. Πέραν από ασκήσεις με το βάρος του σώματος, ή τρέξιμο, ακόμη και ένα σκινάκι για άλματα είναι αρκετό πολλές φορές για να αυξήσετε τους παλμούς σας και να ασκηθείτε.

Ξεκουραστείτε λιγότερο κατά την άσκηση. Μικρότερα διαλείμματα 10-30 δευτερολέπτων έχουν την επίδραση του να αυξήσουν τους ρυθμούς του μεταβολισμού ηρεμίας.

Δώστε χρόνο και επιμείνετε. Κάθε εγχείρημα απαιτεί κόπο και προσπάθεια, έτσι και εσείς πρέπει να παραμείνετε προσηλωμένοι και να μην βιάζεστε να δείτε αποτελέσματα. Η παρούσα κατάσταση ( σωματικό λίπος ) δεν δημιουργήθηκε τόσο άμεσα όσο άμεσα περιμένετε πολλές φορές να εξαλειφθεί το πρόβλημα.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *