Katse Kala

Katse Kala

Πιο υγιεινές οι ώριμες η άγουρες μπανάνες;

Ένα ερώτημα που ίσως για πολλούς παραμένει αναπάντητο ενώ για άλλους είναι άνευ σημασίας, σχετικά με την ιδανική ωρίμανση και στάδιο που θα πρέπει να αφήνουμε τις μπανάνες για να τις τρώμε. Πρόκειται για ένα σημαντικό φρούτο που χρησιμοποιείται για πολλούς σκοπούς και με πολλά οφέλη, συναντάται συχνά σε αθλητές ως τόνωση πριν και κατά τη διάρκεια των αγώνων, ενώ είναι πηγή βιταμίνης C παράλληλα με αρκετές δράσεις που δρουν θετικά στον ανθρώπινο οργανισμό. Βιταμίνη Α και Β6 συναντάται επίσης, ωστόσο σε μικρότερο βαθμό.

Ίσως για κάποιους που αντιμετωπίζουν προβλήματα διαβήτη να θεωρείται απαγορευτική λόγω των σακχάρων.

Σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες, έχει παρατηρηθεί πως οι πιο ώριμες μπανάνες διαμορφώνονται σε ένα βαθμό που συντελεί έτσι ώστε τα θρεπτικά συστατικά της να συγκεντρώνονται σε υψηλότερα επίπεδα, άρα και το όφελος στον οργανισμό μας είναι καλύτερο. Η δράση της κυρίως σε ανοσοποιητικό σύστημα, ενισχύοντας το, ενώ αξιοσημείωτη θετική επίδραση παρατηρείται και με την αντικαρκινική της δράση. Αξίζει να σημειωθεί πως όλα τα παραπάνω ισχύουν και για τις άγουρες μπανάνες ωστόσο φαίνεται να συμβάλλουν σε μικρότερο βαθμό.

Σαφώς η κατανάλωση φρούτων είναι απαραίτητη και ίσως να παρατηρούνται διαφοροποιήσεις σχετικά με την ωρίμανση τους, που ίσως να ισχύει και για άλλα φρούτα, ωστόσο το στάδιο ωρίμανσης τους δεν θα έπρεπε να μας προβληματίζει τόσο όσο το να επιλέγουμε τακτικά όλα τα φρούτα και γενικώς μια υγιεινή διατροφή.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *